Telefon: 021/314.43.18, 021/314.46.80, Sesizări cetățeni: 021.315.05.20
E-mail: primărie@sector5.ro, sesizari@sector5.ro

Program de lucru al Primăriei Sector 5 Luni - Joi - 08.00-16.30; Vineri 08.00-14.00

Telefon: 021/314.43.18, 021/314.46.80, Sesizări cetățeni: 021.315.05.20
E-mail: primărie@sector5.ro, sesizari@sector5.ro

Program de lucru al Primăriei Sector 5 Luni - Joi - 08.00-16.30; Vineri 08.00-14.00

CONCEDIERI LA SALUBRIZARE FAPTE 5 S.A., DUPĂ DESZĂPEZIREA DEFICITARĂ

11 martie 2021
❗Întrucât meteorologii au emis o avertizare de vreme rece și ninsoare pentru București, în intervalul 10 martie 2021, ora 22:00 – 11 martie 2021, ora 08.00, Primarul Sectorului 5, Cristian Popescu Piedone s-a deplasat miercuri seară pe raza teritorială a sectorului, pentru a se asigura că acțiunea de deszăpezire se efectuează conform planului de acțiune. Edilul a constatat că din cele aproape 40 de utilaje disponibile, pe teren erau doar 16. Cristian Popescu Piedone a solicitat ca celor care se fac vinovați de această situație să li se desfacă contractul de muncă de îndată.
❗Astfel, Primarul Sectorului 5 a dispus ca Directorul Executiv al Corpului de Control al Primarului, Bogdan Dragomirescu, City Managerul Sectorului 5, Iulian Cârlogea și Directorul General Adjunct al Poliției Locale Sector 5, Florin Chioran să se deplaseze miercuri, 10 martie, în jurul orelor 23:00, pe raza sectorului pentru o acțiune de control. Aceștia au constatat starea deplorabilă privind zăpada depusă pe carosabil și necurățată de angajații Salubrizare Fapte 5 S.A.
❗În urma controlului desfășurat pe teren s-a constatat că insuficiența utilajelor de deszăpezire comparativ cu numărul total de utilaje disponibile. Mai exact, pe teren acționau 14 utilaje cu plug și sărăriță și 2 utilaje de dimensiuni reduse, fapt ce contravine „Sintezei de utilaje de deszăpezire Salubrizare stradală 2020-2021”, în cadrul căreia sunt înscrise 38 de utilaje dintre care 21 prevăzute cu sărăriță.
❗Șoferii nu au fost înștiințați cu privire la desfășurarea acțiunii de deszăpezire, iar Șeful Serviciului Transport și Mecanizare din cadrul societății Salubrizare Fapte 5 S.A., domnul Cătălin-Ginel Stoian nu era prezent în teren, deși a fost contactat de Directorul Corpului de Control al Primarului. Astfel, acesta nu a dus la îndeplinire atribuțiile înscrise în fișa postului.
❗De asemenea, a fost constatată lipsa din teren a personalului responsabil cu acțiunea de deszăpezire, fiind sesizată neconformitatea raportată la planificarea existentă, cu mențiunea că, responsabilitatea planificării și a controlului executării acesteia intră în atribuțiile Directorului Salubrizare Fapte 5 S.A., domnul Ioan Kern.
❗Având în vedere cele menționate mai sus, prejudiciul creat societății Salubrizare Fapte 5 S.A., dar și disconfortul creat pentru cetățenii din Sectorul 5, Directorul General Adjunct interimar, Cosmin Vărzaru a solicitat întrunirea de urgență a Comisiei Disciplinare. Membrii comisiei au decis în unanimitate desfacerea contractului de muncă în ceea ce-l privește pe domnul Cătălin Ginel Stoian. Totodată, vă aducem la cunoștință că s-a întrunit Comisia Disciplinară și pentru Directorul Salubrizare Fapte 5 S.A., domnul Ioan Kern.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

5 + 17 =