Telefon: 021/314.43.18, 021/314.46.80, Sesizări cetățeni: 021.315.05.20
E-mail: primărie@sector5.ro, sesizari@sector5.ro

Program de lucru al Primăriei Sector 5 Luni - Joi - 08.00-16.30; Vineri 08.00-14.00

Telefon: 021/314.43.18, 021/314.46.80, Sesizări cetățeni: 021.315.05.20
E-mail: primărie@sector5.ro, sesizari@sector5.ro

Program de lucru al Primăriei Sector 5 Luni - Joi - 08.00-16.30; Vineri 08.00-14.00

Transparență Decizională

În slujba cetățeanului

Legea nr 52/2003

În temeiul art.7 din Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică.

Primăria Sector 5, în vederea respectării procedurii de consultare preliminară interinstituţională , pentru elaborarea, avizarea şi prezentarea proiectelor de documente de politici publice, a proiectelor de acte normative, precum şi a altor documente, postează pe site-ul propriu forma electronică a proiectelor de acte normative și de documente de politici publice.

Program pentru informare și consultarea documentelor la sediul primăriei:

 Luni 14.00 – 16.00

Anunțuri Legea 52/2003

Anunț 42/2021

Proiect de hotărâre privind aprobarea procedurilor de acordare a despăgubirilor pentru...

Citiți mai multe

Anunț 40/2021

Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului privind procedura de ridicare,...

Citiți mai multe

Anunț 38/2021

Proiect de hotărâre privind aprobarea conținutului cadru al documentației  pentru...

Citiți mai multe

Anunț 35/2021

Anuntul nr.32/05.05.2021 si Proiectul de hotarareprivind aprobarea Regulamentului pentru...

Citiți mai multe

Anunț 32/2021

Proiectul de hotarare privind aprobarea Regulamentului pentru Autorizarea, Construirea si...

Citiți mai multe

Cele mai noi Documente

Cele mai noi Documentații P.U.D.

Cele mai noi Proiecte in dezbatere