Telefon: 021/314.43.18, 021/314.46.80
Telefon Sesizări cetățeni: 021.315.05.20
E-mail: primarie@sector5.ro, sesizari@sector5.ro

Program de lucru al Primăriei Sector 5 Luni - Joi - 08.00-16.30; Vineri 08.00-14.00

Telefon: 021/314.43.18, 021/314.46.80
Telefon Sesizări cetățeni: 021.315.05.20
E-mail: primarie@sector5.ro, sesizari@sector5.ro

Program de lucru al Primăriei Sector 5 Luni - Joi - 08.00-16.30; Vineri 08.00-14.00

Transparență Decizională

În slujba cetățeanului

Legea nr 52/2003

În temeiul art.7 din Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică.

Primăria Sector 5, în vederea respectării procedurii de consultare preliminară interinstituţională , pentru elaborarea, avizarea şi prezentarea proiectelor de documente de politici publice, a proiectelor de acte normative, precum şi a altor documente, postează pe site-ul propriu forma electronică a proiectelor de acte normative și de documente de politici publice.

Program pentru informare și consultarea documentelor la sediul primăriei:

 Luni 14.00 – 16.00

Anunțuri Legea 52/2003

Anunț 42/2021

Proiect de hotărâre privind aprobarea procedurilor de acordare a despăgubirilor pentru...

Citiți mai multe

Anunț 40/2021

Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului privind procedura de ridicare,...

Citiți mai multe

Anunț 38/2021

Proiect de hotărâre privind aprobarea conținutului cadru al documentației  pentru...

Citiți mai multe

Anunț 35/2021

Anuntul nr.32/05.05.2021 si Proiectul de hotarareprivind aprobarea Regulamentului pentru...

Citiți mai multe

Anunț 32/2021

Proiectul de hotarare privind aprobarea Regulamentului pentru Autorizarea, Construirea si...

Citiți mai multe

Cele mai noi Documente

Cele mai noi Documentații P.U.D.

Cele mai noi Proiecte in dezbatere

Sari la conținut