Program de lucru al Primăriei Sector 5 Luni - Joi - 08.00-16.30; Vineri 08.00-14.00

Informații de Interes Public

În slujba cetățeanului

PREZENTARE GENERALĂ

Cererile și reclamațiile în baza Legii nr.544/2001 pot fi transmise la adresa de email primarie@sector5.ro

sau depuse la registratura Primăriei Sectorului 5 din Str Fabrica de chibrituri nr.9-11.

Program pentru informare și consultarea documentelor la sediul primăriei:

 Luni 14.00 – 16.00

INFORMAREA ȘI CONSULTAREA PUBLICULUI


În cadrul Primăriei Sectorului 5, persoana responsabilă cu aplicarea Legii 544/2001 privind liberul acces la informaţii de interes public este doamna Zeciu Maria Magdalena, funcționar public în cadrul Direcției de Transparență Instituțională.

Persoanele care nu au primit informaţiile solicitate conform Legii nr.544/2001 privind liberul acces la informaţii de interes public pot depune reclamaţie administrativă la conducătorul autorităţii sau al instituţiei publice.

documentelor.

Raportul pe Legea 544/2001 pentru anul 2020

Cerere tip Legea 544/2001

Legea nr 544/2001

Formular Reclamatie administrativa Legea 544/2001

Folosim cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență online. Acceptând că acceptați utilizarea cookie-urilor în conformitate cu politica noastră privind cookie-urile.

Privacy Settings saved!
Setările de confidențialitate

Atunci când vizitați orice site web, acesta poate stoca sau prelua informații pe browserul dvs., mai ales sub formă de cookie-uri. Controlați aici serviciile personale ale cookie-urilor.

Refuzați toate serviciile
Acceptați toate Serviciile