Program de lucru al Primăriei Sector 5 Luni - Joi - 08.00-16.30; Vineri 08.00-14.00

Secretar General al Sectorului 5

Mănuc Florin

Responsabilități

 – avizarea proiectelor de hotărâri și contrasemnarea pentru
legalitatea dispozițiilor primarului;
– asigurarea gestionarii procedurilor administrative
privind relația dintre consiliul local și primar;
– asigurarea procedurilor de convocare a consiliului local,
efectuarea lucrărilor de secretariat, comunicarea ordinii de zi,
întocmirea procesului-verbal al ședințelor consiliului local;
– pregătirea lucrărilor supuse dezbaterii consiliului local și comisiilor de
specialitate ale acestuia

Mănuc Florin

Contact: BALDOVIN CRISTINA (secretariat)

Număr de telefon:

021.314.43.18 Int. 1008/1018

Fax:

021.319.39.89

Email:

florin.manuc@sector5.ro

secretariat@sector5.ro

cristina.baldovin@sector5.ro

Prezentare generală și experiență

2019 – prezent

Universitatea București – Facultatea de Drept-Catedra de Drept Public

Studii de Doctorat în Drept Administrativ
Doctor în drept


2001-2002

Universitatea București – Facultatea de Drept

Studii Postuniversitare
Drept Privat


2019 – prezent

Universitatea București – Facultatea de Drept-Catedra de Drept Public

Studii de Doctorat în Drept Administrativ
Doctor în drept

2001-2002

Universitatea București – Facultatea de Drept

Studii Postuniversitare
Drept Privat


Folosim cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență online. Acceptând că acceptați utilizarea cookie-urilor în conformitate cu politica noastră privind cookie-urile.

Privacy Settings saved!
Setările de confidențialitate

Atunci când vizitați orice site web, acesta poate stoca sau prelua informații pe browserul dvs., mai ales sub formă de cookie-uri. Controlați aici serviciile personale ale cookie-urilor.

Refuzați toate serviciile
Acceptați toate Serviciile