Telefon: 021/314.43.18, 021/314.46.80
Telefon Sesizări cetățeni: 021.315.05.20
E-mail: primarie@sector5.ro

Program de lucru al Primăriei Sector 5 Luni - Joi - 08.00-16.30; Vineri 08.00-14.00

Telefon: 021/314.43.18, 021/314.46.80
Telefon Sesizări cetățeni: 021.315.05.20
E-mail: primarie@sector5.ro

Program de lucru al Primăriei Sector 5 Luni - Joi - 08.00-16.30; Vineri 08.00-14.00

Informații de Interes Public

În slujba cetățeanului

PREZENTARE GENERALĂ

Cererile și reclamațiile în baza Legii nr.544/2001 pot fi transmise la adresa de email primarie@sector5.ro

sau depuse la registratura Primăriei Sectorului 5 din Str Fabrica de chibrituri nr.9-11.

Program pentru informare și consultarea documentelor la sediul primăriei:

 Luni 14.00 – 16.00

INFORMAREA ȘI CONSULTAREA PUBLICULUI


În cadrul Primăriei Sectorului 5, persoana responsabilă cu aplicarea Legii 544/2001 privind liberul acces la informaţii de interes public este doamna Zeciu Maria Magdalena, funcționar public în cadrul Direcției de Transparență Instituțională.

Persoanele care nu au primit informaţiile solicitate conform Legii nr.544/2001 privind liberul acces la informaţii de interes public pot depune reclamaţie administrativă la conducătorul autorităţii sau al instituţiei publice.

Dispozitie privind constituirea Comisiei conform Legii 544/2001

Lista documentelor de interes public

Lista documentelor produse

Raportul pe Legea 544/2001 pentru anul 2020
Raport de evaluare a implementării Legii 544/2001 în anul 2019
Raport de evaluare a implementării Legii 544/2001 în anul 2018
Raport de evaluare a implementării Legii 544/2001 în anul 2017
Raport de evaluare a implementării Legii 544/2001 în anul 2016

RAPORT DE ACTIVITATE al Aparatului de Specialitate al Primarului Sectorului 5 iunie 2016 - iunie 2017

Cerere tip Legea 544/2001

Legea nr 544/2001

Formular Reclamatie administrativa Legea 544/2001

Raportului anual al Legii nr.544/2001 pentru anul 2021

#thegov_search_65f9725259573:hover { color: rgba(33,33,33, 1) !important; }
Sari la conținut