Telefon: 021/314.43.18, 021/314.46.80, Sesizări cetățeni: 021.315.05.20
E-mail: primărie@sector5.ro, sesizari@sector5.ro

Program de lucru al Primăriei Sector 5 Luni - Joi - 08.00-16.30; Vineri 08.00-14.00

Telefon: 021/314.43.18, 021/314.46.80, Sesizări cetățeni: 021.315.05.20
E-mail: primărie@sector5.ro, sesizari@sector5.ro

Program de lucru al Primăriei Sector 5 Luni - Joi - 08.00-16.30; Vineri 08.00-14.00

PRIMĂRIA SECTORULUI 5 ÎȘI SUSPENDĂ ACTIVITATEA CU PUBLICUL PÂNĂ ÎN DATA DE 7 DECEMBRIE

25 noiembrie 2020

Primarul Sectorului 5, Cristian-Victor Piedone POPESCU, a dispus astăzi, 24.11.2020, suspendarea activității de lucru cu publicul în sediul situat pe Strada Fabrica de Chibrituri, în perioada 25 noiembrie – 7 decembrie 2020 (inclusiv), ca urmare a apariției unor noi cazuri de infectare cu COVID-19 în rândul angajaților Primăriei Sectorului 5. Vor lucra cu publicul doar angajați ai Direcției pentru Evidența Persoanelor pentru eliberarea certificatelor de naștere sau deces, cu respectarea strică a normelor sanitare în vigoare. Menționăm că se vor oficia și cununiile civile programate în această perioadă, dar într-un cadru mult mai restrâns (cel mult 6 persoane). Starea Civilă din cadrul Primăriei Sectorului 5 are o intrare separată de restul clădirii. Angajații care nu sunt confirmați cu noul coronavirus și care lucrau cu publicul vor veni la serviciu. Toate spațiile din clădirea Primăriei urmează să fie dezinfectate de o firmă specializată. Personalul care a intrat în contact direct cu angajații infectați a fost testat și va rămâne acasă până la primirea rezultatului. Dacă acesta va fi negativ, angajații vor reveni la locul de muncă. Totodată, întrucât Secretarul General al Primăriei, dar și alți directori au fost confirmați cu noul coronavirus, ședința de consiliu din data de 26 noiembrie se va amâna pentru data de 2 decembrie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

one × 5 =