Concurs de recrutare organizat în data de 20.07.2021 la Serviciul Patrimoniu – DIRECȚIA TEHNICĂ ȘI VERIFICARE LUCRĂRI EDILITARE – DIRECȚIA GENERALĂ DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC ȘI PRIVAT AL SECTORULUI 5
PRIMĂRIA SECTORULUI 5
Organizează concurs în conformitate cu dispozițiile H.G. nr. 611/2008 privind dezvoltarea carierei funcționarilor publici cu modificările și completările ulterioare, ale Ordonanței de Urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ și în temeiul dispozițiilor art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 pentru o funcție publică de execuție vacantă de inspector, clasa I, grad profesional superior și o funcție publică de execuție vacantă de inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Patrimoniu – DIRECȚIA TEHNICĂ ȘI VERIFICARE LUCRĂRI EDILITARE – DIRECȚIA GENERALĂ DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC ȘI PRIVAT AL SECTORULUI 5 – Primăria Sectorului 5, la sediul din Str. Fabrica de Chibrituri nr. 9-11, Sector 5 PROBA SCRISĂ ÎN DATA DE 20.07.2021 ORA 10.00 (proba interviu va fi anunțată după proba scrisă)
– 1 funcție publică de execuție de inspector, clasa I, grad profesional superior, vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice minim 7 ani, studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
– 1 funcție publică de execuție de inspector, clasa I, grad profesional principal, vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice minim 5 ani, studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
– 1 funcție publică de execuție de inspector, clasa I, grad profesional asistent, vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice minim 1 an, studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
Candidații trebuie sa îndeplinească condițiile generale prevăzute de art. 465 din O.U.G nr.57/2019 privind Codul administrativ cu excepția lit.e);
Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.
Dosarele de concurs se depun in termen de 20 de zile de la data publicării anunțului pe site-ul Primăriei Sectorului 5 www.sector5.ro și pe site-ul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, până la data de 06.07.2021 si trebuie sa conțină:
- copia actului de identitate;
- formularul de înscriere, conform anexei nr.3 la HG nr.611/2008, modificata;
- copiile diplomelor de studii, certificatelor si altor documente care atesta efectuarea unor specializări;
- copia carnetului de muncă și după caz, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
- cazierul judiciar;
- copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
- declarația pe propria răspundere sau adeverința care să ateste calitatea sau lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia;
- curriculum vitae, modelul comun european.
- Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoțite de documentele originale care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate.
- Informații referitoare la conținutul dosarului, atribuțiile postului, bibliografia, tematica, condițiile generale si condițiile specifice prevăzute in fisa postului vor fi afișate la sediul instituției si pe site-ul Primăriei Sectorului 5 www.sector5.ro.
- Relații suplimentare cu privire la acest concurs se pot obține la sediul Primăriei Sectorului 5 din str. Fabrica de Chibrituri nr.9-11, Sector 5, precum si la numărul de telefon: 021.314.43.18 /int.1118 – persoana de contact Bădună Nicoleta – Inspector – Direcția De Resurse Umane – email : resurseumane@sector5.ro .
Proba interviu va fi anunțată după proba scrisă.
PRIMAR
POPESCU CRISTIAN VICTOR PIEDONE