Telefon: 021/314.43.18, 021/314.46.80
Telefon Sesizări cetățeni: 021.315.05.20
E-mail: primarie@sector5.ro

Program de lucru al Primăriei Sector 5 Luni - Joi - 08.00-16.30; Vineri 08.00-14.00

Telefon: 021/314.43.18, 021/314.46.80
Telefon Sesizări cetățeni: 021.315.05.20
E-mail: primarie@sector5.ro

Program de lucru al Primăriei Sector 5 Luni - Joi - 08.00-16.30; Vineri 08.00-14.00

VIZA DE REȘEDINȚĂ

22 martie 2021

Termen de eliberare – 7 zile

Cererea se depune la SPCLEP a locului de reședință.

Atenție! Cererea se semnează în fața lucrătorului de la ghișeu!

Nu se acceptă înlocuirea documentului original cu copie legalizată!


DOCUMENTE NECESARE

Cerere Anexa 3 Cererea se listează față-versoAnexa-3-Cerere-pentru-inscrierea-actului-de-identitate-a-mentiunii-privind-stabilirea-resedintei.pdf  Descarcă


Actul de identitate – original și fotocopie


Documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu

Consultați rubrica ”Dovada adresei de domiciliu”


Înmânarea cărții de identitate cu aplicarea vizei de reședință

La momentul depunerii cererii, ofițerul vă va comunica data la care să vă prezentați pentru ridicarea cărții de identitate cu aplicarea vizei de reședință.

#thegov_search_66228d7b9f4b8:hover { color: rgba(33,33,33, 1) !important; }
Sari la conținut