Telefon: 021/314.43.18, 021/314.46.80
Telefon Sesizări cetățeni: 021.315.05.20
E-mail: primarie@sector5.ro, sesizari@sector5.ro

Program de lucru al Primăriei Sector 5 Luni - Joi - 08.00-16.30; Vineri 08.00-14.00

Telefon: 021/314.43.18, 021/314.46.80
Telefon Sesizări cetățeni: 021.315.05.20
E-mail: primarie@sector5.ro, sesizari@sector5.ro

Program de lucru al Primăriei Sector 5 Luni - Joi - 08.00-16.30; Vineri 08.00-14.00

DESTITUIRI ÎN MASĂ LA SALUBRIZARE FAPTE 5 S.A., DUPĂ O ȘEDINȚĂ DE PESTE 7 ORE LA CARE A PARTICIPAT PRIMARUL SECTORULUI 5, CRISTIAN POPESCU PIEDONE

1 februarie 2021
În urma vizitei Primarului Sectorului 5, Cristian Popescu Piedone, de astăzi, 1 februarie 2021, la societatea Salubrizare Fapte 5 S.A., care a durat peste șapte ore, directorul general și-a dat demisia. De asemenea, au fost făcute destituiri în masă și revocări din funcție.
Directorul general adjunct a fugit la propriu după ce i-au fost adus la cunoștință ilegalitățile identificate, printre care faptul că nu au fost informări către Adunarea Generală a Acționarilor, că nu există publicări în Monitorul Oficial a convocărilor ședințelor AGA – partea a 4-a, că nu există niciun plan de management sau că contractele de mandat sunt nule, conform Ordonanței de Urgență 109.
Tot astăzi au fost destituiți trei șoferi care figurau pe ștatul de plată la Salubrizare Fapte 5 S.A. și care erau încadrați și la societatea Infrastructura DF5 S.A., deci erau angajați în două societăți comerciale. La Salubrizare nu veneau la serviciu, motiv pentru care li s-a desfăcut contractul de muncă. Se vor face verificări și la Infrastructură, pentru că, potrivit unor informații venite din rândul angajaților Primăriei, cei trei nu se prezentau nici la această societate.
O informare în detaliu referitoare la cele discutate și decise astăzi o va face Primarul Sectorului 5, Cristian Popescu Piedone, în cadrul primei ședințe a Consiliului Local, acționar majoritar al Salubrizare Fapte 5 S.A., ședință în care edilul va propune interimatul pentru consiliul de administrație și directorul general, până la organizarea selecției membrilor în Consiliul de Administrație în baza OUG 109/2011, procedură care este deja în curs de derulare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

twelve − 11 =