ANUNȚ
Înainte de a detalia informațiile solicitate privind aplicația de alocare a locurilor de parcare, precizăm că este prima dată când se realizează o astfel de aplicație complexă în sectorul 5 fiind și prima zi de funcționare a acesteia, când este inerentă apariția anumitor probleme atunci când se trece prima oară la etapa de testare în sistem real. Amintim totodată că și în alte sectoare ale Capitalei au apărut probleme și chiar blocaje în prima perioadă de implementare a unor aplicații similare, ca să nu mai amintim și unele recente din alte domenii precum programul Rabla la Electrocasnice, unde a fost blocaj total la deschiderea aplicației pentru public. Noi sectorul 5, putem să spunem că stăm chiar mai bine întrucât nu am blocat accesul la aplicație ci a fost doar o majorare a timpului de răspuns. Astfel la până la orele 15.00 au fost înregistrate cu succes peste 1200 de cereri de alocare/actualizare locuri de parcare. Aducem la cunoștință pe această cale că la data prezentei, aplicația a fost optimizată pentru a se evita întârzierile în răspunsul furnizat de aplicație și monitorizăm permanent evoluția funcționării aplicației , beneficiind de suport 24/24h de la furnizori. Totodată, asigurăm pe această cale toți cetățenii sectorului 5 că locurile de parcare sunt alocate numai de către aplicația informatică în mod automat,la îndeplinirea condițiilor prevăzute în H.C.L Sector 5 nr.184/2021, nemaifiind posibilă alocarea unui loc de parcare de către inspector.Contractele încheiate cu dezvoltarea aplicației pentru alocarea locurilor de parcare suntContract de servicii privind realizarea unei platforme tip e-ticketing/registratură inclusiv emierea electronică a contractelor valoare 129.000 lei fără tvaContract de servicii interconectare platforme tip API, sistem de emitere și gestionare cardurilor de parcare integrat cu platforma GIS – valoare 127.000 lei fără tvaLocurile de parcare libere la data de 3 ianuarie 2022 în platforma realizată pentru alocarea locurilor de parcare sunt aproximativ 1000 locuri, urmând ca în perioada următoare să fie alocate, în mod automat de sistemul informatic, după verificările efectuate pentru validarea documentelor încărcate:Imediat ce au fost constatate nefuncționări ale aplicației au fost contactate părțile implicate în procedura de integrare a datelor ce au stat la baza aplicației respectiv reprezentanții prestatorului de servicii de evidență taxe care au operat modificări în procedura de prelucrare a datelor furnizate și cei care au realizat efectic platforma de alocare a locurilor de parcare.