Telefon: 021/314.43.18, 021/314.46.80
Telefon Sesizări cetățeni: 021.315.05.20
E-mail: primarie@sector5.ro, sesizari@sector5.ro

Program de lucru al Primăriei Sector 5 Luni - Joi - 08.00-16.30; Vineri 08.00-14.00

Telefon: 021/314.43.18, 021/314.46.80
Telefon Sesizări cetățeni: 021.315.05.20
E-mail: primarie@sector5.ro, sesizari@sector5.ro

Program de lucru al Primăriei Sector 5 Luni - Joi - 08.00-16.30; Vineri 08.00-14.00

❗DUPĂ POLIȚIA LOCALĂ, ȘI DIRECTORII DIN CADRUL PRIMĂRIEI IES LA PAS, VOLUNTAR, PE STRĂZILE DIN SECTOR

21 aprilie 2021
Primarul Sectorului 5, Cristian Popescu Piedone a organizat o ședință cu directorii din cadrul primăriei, în care le-a cerut să colaboreze cu Poliția Locală pentru a stopa actele de vandalism. În plus, edilul a cerut mai multă colaborare și implicare între direcții, pentru a gestiona rapid problemele ce apar în sector.
Pentru ca directorii să vadă în timp real ce se întâmplă pe raza administrativ teritorială a sectorului, Cristian Popescu Piedone a dispus ca în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 07.30-09.00, până la venirea la serviciu, fiecare director, dar și viceprimarii, să meargă în teren, în zonele ce se vor stabili în prealabil. Aceștia se vor deplasa fie cu autoturismul personal, fie o vor lua la pas pe străzile din sector. Această acțiune are ca scop principal creșterea interactivității între Primăria Sectorului 5 și cetățeni. Fiecare director în parte trebuie apoi să prezinte un raport la Cabinetul Primarului, cu problemele întâlnite, dar și cu soluții. De asemenea, aceștia vor realiza și planșe foto pe care le vor atașa la raport. După ora 09.00, directorii pot beneficia de autoturismele primăriei.
„Începând de astăzi, fiecare director din cadrul primăriei, dar și viceprimarii, vor efectua vizite de lucru în teren zilnic, între orele 07.30-09.00. Fiecare dintre ei trebuie să vadă exact situația din sector. Să ia măsuri pentru a soluționa problemele întâlnite. Să interacționeze direct cu cetățenii, pentru că numai așa putem transforma acest sector. Trebuie să ținem cont de oameni, trebuie să mergem direct la firul ierbii, cum s-ar spune. Doar așa putem avea rezultate bune și rapide. Nu cred că este un capăt de țară pentru niciun director să facă acest lucru. Ba mai mult, ar trebui să mai treacă pe la Biserică să aprindă o lumânare și să mulțumească pentru locul de muncă pe care îl au, pentru că își pot întreține familiile din salariile pe care le încasează de la Primăria Sectorului 5. Afară sunt oameni care le vânează posturile nu din invidie, ci din necesitate. Am nevoie de oameni care să performeze, să îi ajute cu adevărat pe cetățeni, să le demonstrăm că în acest sector se poate și altfel.”, a transmis Primarul Sectorului 5, Cristian Popescu Piedone. Edilul a anunțat că în zilele următoare se va începe și el deplasările pe teren, așa cum a făcut-o și în trecut ca primar.
În cadrul ședinței operative, primarul a solicitat accelerarea proiectelor realizate din fonduri europene, având în vedere că aceste sume nerambursabile pot reprezenta șansa Sectorului 5 de a se dezvolta și moderniza rapid.
Pentru a veni în sprijinul cetățenilor, Cristian Popescu Piedone a cerut transformarea modulelor din sector în „Primării de cartier”. Aici se vor afla angajați ai primăriei care îi vor sprijini și îndruma pe cei care au nevoie de anumite informații sau documente, inclusiv persoanele vârstnice, pentru a nu se mai deplasa până la sediul instituției sau pentru a-i ajuta să solicite anumite documente în online.