Telefon Sesizări cetățeni: 021.315.0520

E-mail: sesizari@sector5.ro

Program de lucru al Primăriei Sector 5 Luni - Joi - 08.00-16.30; Vineri 08.00-14.00

Eliberarea documentelor de identitate

ANUNȚ IMPORTANT!!!!

Începând cu data de 04.05.2021 , depunerea documentelor în vederea eliberării actelor de identitate, se vă face doar pe bază de programare online accesând:

 

 

În contextul situaţiei epidemiologice generate de virusul SARS.CoV-2, ca măsura în vederea prevenirii contaminării cu virusul SARS-CoV-2, pentru evitarea supraaglomerării spațiilor de lucru cu cetățenii și pentru a reduce timpul de așteptare al acestora în incinta instituției, vă aducem la cunostință următoarele:

  • În intervalul orar 12.30 – 13.00 – are loc dezinfecția spațiilor în care se desfășoară activitatea cu publicul, conform art 26 din OUG 70/14.05.2020 – “ Activitatea de lucru cu publicul la ghișeele instituției se derulează” … ” fracționat în două intervale orare, iar în perioada cuprinsă între acestea se dezinfectează spațiile afectate lucrului cu publicul.”

Vă aducem la cunoștință că birourile de evidența persoanelor aflate în incinta secțiilor de politie nr. 17, 18, 19 și 24 s-au relocat într-un nou sediu cu adresa str. George Coșbuc nr. 36-38, sector 5 (punct de reper Piața cu Flori) .

Noul sediu al Serviciului de Evidența Populației din cadrul Direcției Evidența Persoanelor Sector 5 este funcțional începând cu data de 24.06.2019


Program de lucru Serviciul Evidența Populației

    Luni, Marți, Miercuri : 08:30-16:30

    Joi: 08:30-18:30  

    Vineri: 08:30-14:00  

    Zilnic pauză pentru dezinfecție: 12:30-13:00 


Conform noilor instrucțiuni primite si potrivit Ordonanței de Urgență nr. 97 din 14 iulie 2005 privind evidența, domiciliul, reședința și actele de identitate ale cetățenilor români, republicată, cu modificările și completările ulterioare, termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea actului de identitate este de 30 zile.