Telefon: 021/314.43.18, 021/314.46.80, Sesizări cetățeni: 021.315.05.20
E-mail: primărie@sector5.ro, sesizari@sector5.ro

Program de lucru al Primăriei Sector 5 Luni - Joi - 08.00-16.30; Vineri 08.00-14.00

Telefon: 021/314.43.18, 021/314.46.80, Sesizări cetățeni: 021.315.05.20
E-mail: primărie@sector5.ro, sesizari@sector5.ro

Program de lucru al Primăriei Sector 5 Luni - Joi - 08.00-16.30; Vineri 08.00-14.00

Eliberarea documentelor de identitate

ANUNȚ IMPORTANT!!!!

Începând cu data de 04.05.2021 , depunerea documentelor în vederea eliberării actelor de identitate, se vă face doar pe bază de programare online accesând:

Vă supunem atenției Proiectul Direcției Generale de Poliție a Municipiului București „Prevenire a delincvenței juvenile și a victimizării minorilor”,prin care se promovează dreptul la viață, dreptul la educație, dreptul la libertate și dreptul la siguranță al copiilor României.

Pentru minorii care solicită eliberarea primului act de identitate, Serviciul Evidența Populației le va înmâna o broșură „Unde-i Lege, nu-i tocmeală” cu toate informațiile aferente acestui proiect.

 

Vă aducem la cunoștință că birourile de evidența persoanelor aflate în incinta secțiilor de politie nr. 17, 18, 19 și 24 s-au relocat într-un nou sediu cu adresa str. George Coșbuc nr. 36-38, sector 5 (punct de reper Piața cu Flori) .

Noul sediu al Serviciului de Evidența Populației din cadrul Direcției Evidența Persoanelor Sector 5 este funcțional începând cu data de 24.06.2019


Program de lucru Serviciul Evidența Populației

    Luni, Marți, Miercuri : 08:30-16:30

    Joi: 08:30-18:30  

    Vineri: 08:30-14:00  

    Zilnic pauză pentru dezinfecție: 12:30-13:00 

Termenul de eliberare al actelor de identitate este de 7 zile calendaristice, iar pentru cazuri deosebite termenul de eliberare este de 3 zile lucratoare.

Având în vedere faptul că, începând cu data de 09.03.2022, își încetează aplicabilitatea Hotărârii Guvernului nr. 171 din 03.02.2022 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României și luând în considerare art. 4, alin. 5 din Legea 55/2020, conform căreia valabilitatea documentelor eliberate de instituțiile publice, precum și de entitățile private/publice autorizate, conform legii, se menține pentru o perioadă de 90 zile de la încetarea stării de alertă, cetățenii Sectorului 5 pot depune cererea pentru eliberarea unui nou act de identitate pe întreaga perioadă de 90 zile.