Telefon: 021.314.46.80, 021.314.43.18
E-mail: primarie@sector5.ro

Program de lucru al Primăriei Sector 5

Luni - Joi 08:00 - 16:30; Vineri 08:00 - 14:00

Telefon: 021.314.46.80, 021.314.43.18
E-mail: primarie@sector5.ro

Program de lucru al Primăriei Sector 5

Luni - Joi 08:00 - 16:30; Vineri 08:00 - 14:00

Eliberarea documentelor de identitate

PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL PRIMIRI/ELIBERĂRI DOCUMENTE

Luni – Miercuri 08:30 – 14:30; Joi 12:00 – 18:00; Vineri 08:30 – 13:30

Depunerea documentelor pentru eliberarea cărții de identitate, a cărții de identitate provizorie, a mențiunii de reședință se face fara programare.

Având în vedere epuizarea stocului de materiale necesare producerii cărții de identitate (C.I. model vechi), cererile privind emiterea acestei categorii de documente vor fi preluate doar pentru:

  • cererile depuse la misiunile diplomatice sau oficiile consulare de carieră ale României acreditate în străinătate, primite de la nivelul Direcției Generale pentru Evidența Persoanelor;
  • cererile depuse de către persoane împuternicite pe bază de procură specială eliberată de misiunile diplomatice sau oficiile consulare de carieră ale României acreditate în străinătate;
  • cererile depuse pentru persoanele netransportabile la sediul serviciului public comunitar de evidență a persoanelor (în baza documentelor justificative);
  • cererile solicitate de persoanele internate, primite spre îngrijire ori găzduire în instituții sanitare, de potecție și în centre de servicii sociale care, se află în imposibilitatea de a se deplasa la sediul serviciului public comunitar de evidență a persoanelor;
  • cererile pentru persoanele încarcerate care nu pot fi deplasate, din motive de securitate, la sediul serviciului public comunitar de evidență a persoanelor.

Termenul de emitere a cărții de identitate (model vechi) este de minim 30 de zile de la depunerea cererii.

Pentru cartea de identitate (model vechi), taxa este de 7 lei și se pote achita la CEC/Poștă pe raza Sectorului 5 sau prin sms. detalii aici: https://sector5.ro/modalitati-de-achitare-a-taxei/

Depunerea documentelor pentru eliberarea cărții de identitate electronice se face doar pe baza de programare on-line, aici: https://hub.mai.gov.ro/cei/programari/


ELIBERAREA CĂRȚII ELECTRONICE DE IDENTITATE (C.E.I.)

Începând cu data de 28.04.2025  la nivelul Sectorului 5 a început emiterea CĂRȚII ELECTRONICE DE IDENTITATE. (C.E.I.)

Opțiunea pentru a solicita o carte electronică de identitate poate fi exprimată oricând de către titular, indiferent de termenul de valabilitate al actualului act de identitate, iar documentele necesare emiterii cărții electronice de identitate, se vor depune la sediul Serviciului Evidența Populației, situat în Bulevardul George Coșbuc nr. 36-38, sector 5.

Prima carte electronică de identitate se eliberează gratuit pentru cetățenii români începând cu vârsta de 14 ani, în limita fondurilor asigurate prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR) Pentru minorii sub 14 ani care solicită eliberarea unei cărți electronice de identitate se achită o taxă de 70 de lei, ce se achită la unitățile CEC Bank și la stațiile de plată Selfpay.
Minorii sub 14 ani, care depun cererea cu maxim 30 de zile înainte de data împlinirii vârstei de 14 ani beneficiază de gratuitate.                                                                                

Depunerea cererii de eliberare a CĂRȚII ELECTRONICE DE IDENTITATE se face exclusiv pe bază de programare online, accesând pagina de programări din hub-ul M.A.I., respectiv https://hub.mai.gov.ro

Actele necesare pentru eliberarea cărţi electronice pot fi vizualizate pe link-ul https://hub.mai.gov.ro

CĂRȚII DE IDENTITATE SIMPLE ELECTRONICE  (C.I.S.)

Începând cu data de 20.05.2025 se pot emite  CĂRȚII DE IDENTITATE SIMPLE ELECTRONICE  (C.I.S.)

Pentru cartea de identitate simplă electronică, taxa este de 40 lei și se poate achita la Cec Bank sau automatele de plată Zebrapay

CĂRȚII DE IDENTITATE SIMPLE – (C.I)


 

Sari la conținut