Telefon: 021/314.43.18, 021/314.46.80, Sesizări cetățeni: 021.315.05.20
E-mail: primărie@sector5.ro, sesizari@sector5.ro

Program de lucru al Primăriei Sector 5 Luni - Joi - 08.00-16.30; Vineri 08.00-14.00

Telefon: 021/314.43.18, 021/314.46.80, Sesizări cetățeni: 021.315.05.20
E-mail: primărie@sector5.ro, sesizari@sector5.ro

Program de lucru al Primăriei Sector 5 Luni - Joi - 08.00-16.30; Vineri 08.00-14.00

A venit și năpasta…

12 august 2021

Mi-a fost teamă, așa este!

Mi-a fost teamă când am constatat că în blocul aprins erau copii, bunici, părinți!

M-am temut și când am văzut că pompierii n-au putut intra rapid pe stradă, din cauza mașinilor parcate haotic!

Le mulțumesc pompierilor și polițiștilor! Dar și cetățenilor de bună-credință care ne-au aiutat cum au putut!

Avem pagube mari!

Avem cetățeni care nu mai au nimic… Au pierdut TOT.

Din nefericire, majoritatea proprietarilor nu au locuințele asigurate!

Persoanele sinistrate au fost cazate la hotel, pe cheltuiala Primăriei Sectorului 5!

Am luat legătura cu oameni de bine dispuși să ajute! Împreună cu ei vom încerca să reparăm grabnic pereții arși, ușile și ferestrele arse/sparte!

Pana la terminarea lucrărilor, vom asigura tuturor hrana, la hotel! Și, desigur, locuri gratuite de parcare celor care ne solicită!

Locatarilor care mi-au cerut, imperativ, ca primăria să le cumpere parchet, mobilă, electrocasnice… le transmit următorul mesaj:

Noi, Primăria Sectorului 5, nu putem să înlocuim aparatele electrocasnice distruse și nici mobilierul, parchetul, gresia, faianța… Legile nu ne permit!!!

Vreau să știți asta!

Pot GARANTA însă că toti locatarii vor reveni in apartamente reparate, perfect locuibile! GARANTEZ!

Ținem legătura cu toți locatarii afectați!

Și, DA, încercăm să găsim soluții pentru ajutorarea celor care, efectiv, nu mai au nimic!!!

Dumneavoastră vă spun că nu veți intra fără nimic in toamnă! Vă promit!

Vedem cum facem, să fie bine!

Cu respect, primarul Piedone.🙏