Telefon: 021/314.43.18, 021/314.46.80
Telefon Sesizări cetățeni: 021.315.05.20
E-mail: primarie@sector5.ro

Program de lucru al Primăriei Sector 5 Luni - Joi - 08.00-16.30; Vineri 08.00-14.00

Telefon: 021/314.43.18, 021/314.46.80
Telefon Sesizări cetățeni: 021.315.05.20
E-mail: primarie@sector5.ro

Program de lucru al Primăriei Sector 5 Luni - Joi - 08.00-16.30; Vineri 08.00-14.00

Documentații PUD

Conținut

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

PREZENTARE GENERALĂ


 

Componența nominală a C.T.A.T.U. – vizualizare HCL nr. 42/28.02.2018

Regulamentul de organizare și funcționare a C.T.A.T.U. – vizualizare HCL nr. 47/27.02.2020

Regulamentul local de implicare a publicului – vizualizare HCL nr. 100/18.06.2020

 Secretar C.T.A.T.U. – arh. Irina Popescu

 Contact: Str. Fabrica de Chibrituri nr. 9-11, sector 5

 Adresă de e-mail: urbanism-pud@sector5.ro 

 Telefon: 021.314.43.18 /int. 1028

Program pentru informare și consultarea documentelor la sediul primăriei:

 Luni 14.00 – 16.00


ACTE NECESARE/DESCĂRCARE FORMULARE


  • OPIS DOCUMENTE NECESARE PT. DOCUMENTATIE P.U.D descărcare
  • PRECIZĂRI ȘI INDICAȚII PRIVIND ÎNTOCMIREA DOCUMENTAȚIILOR DE AVIZARE/APROBARE P.U.D  descărcare
  • Cerere pentru avizarea/aprobarea documentației P.U.D.  – descărcare
  • Anunț de intenție – descărcare
  • Model panou – descărcare
  • Model text notificare prin EXECUTOR JUDECATORESC a proprietarilor vecini neidentificați  – descărcare 
  • Model anunt in ziar – descărcare 
  • Model pentru întocmirea PLANULUI TOPOGRAFIC DE TRANSPUNERE A TRAMEI STRADALE PROPUSE  – descărcare 


IMPORTANT:

Documentațiile se vor depune în conformitate cu OPIS DOCUMENTE NECESARE și cu PRECIZĂRI ȘI INDICAȚII PRIVIND ÎNTOCMIREA DOCUMENTAȚIILOR DE AVIZARE/APROBARE A PLANURILOR URBANISTICE DE DETALIU; documentațiile incomplete se vor returna, la fel și cele care conțin documentele solicitate, dar care nu sunt întocmite conform legislației și normativelor în vigoare (Ghid privind metodologia de elaborare și conținutul-cadru al planului urbanistic de detaliu – indicativ G M 009-2000 și Ordin M.L.P.A.T. nr. 91/1991) și care nu țin cont de precizările și indicațiile mai sus menționate.

INFORMAREA ȘI CONSULTAREA PUBLICULUI


 

În conformitate cu prevederile art. 57 şi 61 din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare, ale ordinului Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului nr. 2701/2010 pentru aprobarea Metodologiei de informare şi consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului şi de urbanism și ale Regulamentului local de implicare a publicului în elaborarea sau revizuirea planurilor de urbanism tip P.U.D., se supun spre informare și consultare publică următoarele documentații de urbanism tip P.U.D.

INFORMARE ȘI CONSULTARE PUBLICĂ DOCUMENTAȚII P.U.D.

85. Str. Adrian nr. 34

Str. Adrian nr. 34 Construire locuință unifamilială S+P+2E+3Er. Dată...

Citiți mai multe

84. Intr. Vladimiri nr. 26-28

 Intr. Vladimiri nr. 26-28...

Citiți mai multe

83. Intr. Comănești nr.1

Construire imobil locuințe colective P+2EDată afișare: 23.05.2023Termen:...

Citiți mai multe

82. Aleea Sălaj nr. 3A

  Construire imobil locuințe colective și spații comerciale la parter, regim...

Citiți mai multe

81. Str. N.D. Cocea nr. 100-102, lot 1, lot 2/2

Construire imobil locuință unifamilială P+2E Dată afișare:...

Citiți mai multe

80. B-dul. Tudor Vladimirescu nr. 29A

Construire imobil cu funcțiune mixtă – birouri, servicii, spații comerciale...

Citiți mai multe

Referitor la documentațiile de urbanism afișate, se pot transmite comentarii, observaţii şi propuneri – la registratura Primăriei Sectorului 5 a Municipiului Bucureşti, pe adresa de mail urbanism-pud@sector5.ro sau în cadrul Direcției Urbanism și Amenajarea Teritoriului din Primăria Sectorului 5, în baza programului afișat pe site. Termenul de depunere a sesizărilor și/sau de prezentare la sediul instituției pentru discuții, de către persoanele implicate în procesul de consultare, este de 15 zile calendaristice, din momentul publicării pe site a documentelor.

ȘEDINȚE C.T.A.T.U.

Fișa de ședință atașată – nr. 20 din 02.03.2022.

Fișa de ședință atașată – nr. 20 din 02.03.2022.Descarcă

Citiți mai multe

Ședința C.T.A.T.U. nr. 19 din 10.12.2021

FISA DE SEDINTA 19 din 10.12.2021 cu rezolutiiDescarcă

Citiți mai multe

Ședința C.T.A.T.U. nr. 18 din 09.06.2021

FISA-DE-SEDINTA-18-din-09.06.2021-cu-rezolutiiDescarcă

Citiți mai multe

Ședința C.T.A.T.U. nr. 17 din 24.03.2021

FISA-DE-SEDINTA-17-din-24.03.2021-cu-rezolutiiDescarcă

Citiți mai multe

DOCUMENTAȚII P.U.D. APROBATE

27. Str. Măghiranului nr. 4

Construire imobil S+P+2E+M cu destinația de locuințe cu partiu special...

Citiți mai multe

26. Șos. Sălaj nr. 387C

Construire imobil locuințe colective D+P+6E Aviz, HCL, planșă Dă...

Citiți mai multe

25. Șos. Sălaj nr. 387B

Construire imobil cu spații de birouri și servicii anexe 3S+P+11E+E12 tehnic...

Citiți mai multe

24. Str. Pricopan nr. 16A

Construire locuință unifamilială P Aviz, HCL, planșă Dă clic aici

Citiți mai multe

23. Str. Sirenelor nr. 93

Construire locuință P+M Aviz, HCL, planșă Dă clic aici

Citiți mai multe

22. Str. Târgu Jiu nr. 16

Construire imobil locuințe P+1E+M Aviz, HCL, planșă Dă clic aici

Citiți mai multe
#thegov_search_6696b1ac8249c:hover { color: rgba(33,33,33, 1) !important; }
Sari la conținut