Telefon: 021/314.43.18, 021/314.46.80
Telefon Sesizări cetățeni: 021.315.05.20
E-mail: primarie@sector5.ro

Program de lucru al Primăriei Sector 5 Luni - Joi - 08.00-16.30; Vineri 08.00-14.00

Telefon: 021/314.43.18, 021/314.46.80
Telefon Sesizări cetățeni: 021.315.05.20
E-mail: primarie@sector5.ro

Program de lucru al Primăriei Sector 5 Luni - Joi - 08.00-16.30; Vineri 08.00-14.00

❗DIRECȚIA DE IMPOZITE ȘI TAXE LOCALE SECTOR 5 A CRESCUT VENITUL BUGETULUI LOCAL AL SECTORULUI, ÎN DOAR UN AN, CU UN PROCENT DE 26%

14 octombrie 2021
Până la data de 07.10.2021 Direcția de Impozite și Taxe Locale a Sectorului 5 a încasat venituri în sumă de aproximativ 123.040.000 lei, acestea fiind mai mari cu 26% față de aceeași dată din 2020 (an în care nu s-au putut emite acte de executare silită datorită pandemiei) și mai mari cu 12% față de încasările de la aceeași dată din anul 2019.
🔺Încasări la data de 07.10.2019 – Aproximativ 109.890.000 lei
🔺Încasări la data de 07.10.2020 – Aproximativ 97.550.000 lei
🔺Încasări la data de 07.10.2021 – Aproximativ 123.045.000 lei
✅Creșterea gradului de încasare a taxelor și impozitelor locale ce se fac venit la bugetul local al Sectorului 5, are la bază în principal:
– Încrederea cetățenilor în noile servicii oferite de Direcțiile componente ale Primăriei Sectorului 5 sau coordonate de aceasta, în special de Directia de Impozite si Taxe Locale a Sectorului 5 care a implementat modul de lucru online cu contribuabilii și a informatizat fluxul de documente, integrându-se eficient în strategia de digitalizare a administrației publice promovate de Guvernul României.
✅De asemenea, persoanele cu grad de handicap, pensionari și alte categorii de cetățeni fără posibilități de accesare a sistemelor informatice au fost ajutate de către funcționarii instituției în rezolvarea solicitărilor lor, inclusiv prin depunerea directă a actelor la ghișeele instituției și la eliberarea actelor solicitate în format fizic.
– Digitalizarea administrației publice locale care a reprezentat un proces în care Primăria Sectorului 5 a înregistrat un salt important prin implementarea de noi aplicații informatice, respectiv, platformele de comunicare la distanță www.public.ditl5.ro (Avansis) și www.conectX.net (ConectX) și încheierea de protocoale cu alte instituții în vederea soluționării mult mai rapide a solicitărilor contribuabililor.
❗Accelerarea digitalizării este deja resimțită în întreaga societate pe fondul restricțiilor impuse pentru limitarea răspândirii virusului, inclusiv în administrația publică.
– Metodele moderne de plată a impozitelor si taxelor locale care au fost puse la dispoziția cetățenilor sectorului, de către Primăria Sector 5 și Direcția de Impozite și Taxe Locale, respectiv:
– MobilPay Wallet – prin intermediul aplicației mobile;
– Ghiseul.ro – prin intermediul internetului;
– Stațiile de plată Selfpay, Qiwi, Centrul de plăti UN-DOI;
– Westaco – prin benzinăriile OMV și Petrom;
– C.E.C Bank și Poșta Română – numerar;
– Banca Transilvania – prin direct debit.
✅În luna martie a anului curent au fost puse la dispoziția cetățenilor încă 3 terminale de plata SelfPay, unul în Primăria Sectorului 5, celelalte două fiind amplasate la sediile Direcției de Impozite și Taxe Locale a Sectorului 5, sediile Mihail Sebastian și Piața Națiunile Unite.
✅De asemenea, din dispoziția primarului Sectorului 5, Cristian Popescu Piedone, Direcția de Impozite și Taxe Locale a Sectorului 5 își desfășoară activitatea și în modul de asistență, la locația Izvor, unde cetățenii pot adresa direct funcționarilor diferite solicitări, sesizări sau informații.
#thegov_search_6621ecba70882:hover { color: rgba(33,33,33, 1) !important; }
Sari la conținut