Pentru a ușura interacțiunea cetățenilor cu aceste noi „easybox-uri”, Primaria pune la dispoziție intrucțiunile de folosință:
Pasul 1:
Persoana interesată trebuie să acceseze ACEST BUTON (https://econfirmare.sector5.ro):
Se selecteze ADAUGĂ SOLICITARE și se aleage tipul documentului pe care dorește să-l depună.
De asemenea, se poate cere ca documentul eliberat să fie ridicat tot de la EConBox.
Pasul 2:
Persoana interesată se uită ce documente/anexe are de pregătit, ale căsuță la care dorește să depună actele și cu vrea să primească răspunsul solicitării.
Pasul 3:
Odată ce sunt îndeplinite toate cerințele pentru depunere, se va primi pe e-mail o confirmare ce conține un cod PIN și un cod QR. Acestea se folosesc pentru depunerea documentelor.
Pasul 4:
După primirea e-mailului, cetățenii au la dispoziție 24 de ore pentru depunerea documentelor la EConBox. Pentru depunere, se procedează exact că in cazul oricărui easybox. Mai precis, se scanează codul QR sau se introduce PIN-ul primit, iar unul dintre sertare se va deschide automat. După depunerea actelor și închiderea ușii se va realiza automat înregistrarea solicitării cu un număr în registratură din partea instituției.
Pasul 5:
Actele vor fi ridicate de un funcționar care le va repartiza departamentelor sau serviciilor responsabile cu soluționarea acestora.
Pasul 6:
După ce solicitarea este finalizată, un funcționar va depune actele eliberate în EConBox. Cetățeanul va fi înștiințat printr-un e-mail și va avea la dispoziție 48 de ore pentru ridicarea lor.