Telefon: 021/314.43.18, 021/314.46.80, Sesizări cetățeni: 021.315.05.20
E-mail: primărie@sector5.ro, sesizari@sector5.ro

Program de lucru al Primăriei Sector 5 Luni - Joi - 08.00-16.30; Vineri 08.00-14.00

Telefon: 021/314.43.18, 021/314.46.80, Sesizări cetățeni: 021.315.05.20
E-mail: primărie@sector5.ro, sesizari@sector5.ro

Program de lucru al Primăriei Sector 5 Luni - Joi - 08.00-16.30; Vineri 08.00-14.00

ELIBERAREA ACTULUI DE IDENTITATE PENTRU URMĂTOARELE MOTIVE: PIERDEREA/FURTUL/DETERIORAREA/DISTRUGEREA ACTULUI DE IDENTITATE

15 iulie 2021

În termen de 15 zile de la pierderea/furtul/deteriorarea sau distrugerea actului de identitate, persoana fizică este obligată să solicite serviciului public comunitar de evidență a persoanelor, ori misiunii diplomatice sau oficiului consular de carieră al României eliberarea unei noi cărți de identitate.

DOCUMENTE NECESARE:

cererea tip (Anexa 1) pentru eliberarea cărţii de identitate; .

certificatul de naştere, original şi copie;

certificatul de căsătorie, în cazul persoanelor căsătorite sau al soţului supravieţuitor, original şi copie;

hotărârea de divorţ definitivă şi irevocabilă/certificat de divorț însoţit de acordul parental (convenție) privind stabilirea domiciliului minorului, dacă este cazul, original şi copie;

un document oficial cu fotografie de dată recentă– paşaport original și copia filei cu imaginea și datele solicitantului, permis de conducere, original şi copie (pentru persoanele care nu au imaginea facială preluată în Registrul Naţional pentru Evidenţa Persoanelor);

actul de identitate în cazul deteriorării;

documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu, original şi copie; (vezi documentele prin care se face dovada adresei de domiciliu/resedinta);

chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate (7 lei) (modalități de achitare a taxei)

Registratură Primăria Sector 5
Program depunere documente la Ghișeu
Luni - Joi - 08.30-16.00;
Vineri 08.30-13.30