Cerere emitere Acord Administrator de Drum pentru branșament/racord(descarca aici)
Anexa nr.7 privind documentația necesară pentru emiterea Acordului/Autorizației Administratorului Drumului pentru branșament/racord(descarca aici)
ACTE NESESARE PENTRU ,,ORGANIZARE ȘANTIER"
CERERE
Autorizație de construcție
Copie C.I./C.U.I.
Împuternicire
Schița terenului cu dimensiunile șantierului
Avizul Brigăzii de Poliție Rutieră/Comisiei Tehnice pentru circulație (unde este cazul)
ACTE NESESARE PENTRU ,,RECEPȚIA PRELIMINARĂ/FINALĂ"
CERERE
Autorizatie de constructie/ aviz de interventie pe domeniul public
Predare amplasament
Fotografii
PV preliminar(delegate ADP, delegat constructor, delegate administrator rețea) în cazul recepției finale
ACTE NESESARE PENTRU ,,PREDARE AMPLASAMENT"
Autorizație de construcție în termen de valabilitate (copie)
Aviz de traseu(copie)
Aviz responsabil retea (E- DDistributie sau Apa Nova sau Distrigaz)
Plan de situație scara 1:500 (1 exemplar)
Plan de situație scara 1:2000 (1 exemplar)
Grafic de execuție vizat
Chitanța cu plata taxei predare amplasament (30 lei)*
Cod unic de Înregistrare al operatorului economic care execută lucrarea
Imputernicire (daca este cazul)
Copie CI împuternicit (daca este cazul)
Atestat pentru prestări servicii de refacere zone afectate de lucrări tehnico-edilitare pe teritoriul Municipiului București emis de către PMB, în termen de valabilitate (copie);
Contract pentru refacerea pavajelor încheiat cu un operator economic atestat pentru refacerea pavajelor sau cu operatorul economic care deține strada în garanție, în termen de valabilitate(copie)-după caz