Hotarari de consiliu

  • Hotărârea nr. 39/30.03.2017 privind aprobarea desfășurării turneului Mini EURO 2020.

  • Hotărârea nr. 38/30.03.2017 privind aprobarea componenței  Comisiei Tehnice de Urbanism și Amenajare Teritoriu (C.T.U.A.T.) Sector 5.

  • Hotărârea nr. 37/30.03.2017 privind solicitarea schimbării destinației spațiului din Calea Ferentari, nr.72, bl.20, parter , Sector 5, București.

  • Hotărârea nr. 36/30.03.2017 privind completarea art. 5 din Anexa 1 a HCL S5 nr. 89/30.09.2016 privind aprobarea Regulamentului pentru emiterea și vizarea anuală a Autorizației privind desfășurarea activităților prevăzute în grupele CAEN 561-Restaurante și 563-Baruri și alte activități de servire a băuturilor pe raza sectorului 5 al Municipiului București.

  • Hotărârea nr. 35/03.03.2017 privind aprobarea Regulamentului pentru emiterea și prelungirea Autorizației de funcționarea a piețelor, târgurilor și a altor locuri special amenajate de pe raza sectorului 5 al Municipiului București, precum și a persoanelor fizice și juridice care își desfășoară activitatea în cadrul acestora.

  • Hotărârea nr. 34/30.03.2017 privind completarea art.5 din Anexa 1 la HCL S5 nr. 88/30.09.2016 privind  aprobarea Regulamentului pentru emiterea și prelungirea Acordului de funcționare pentru comercializarea produselor și prestarea serviciilor de piață pe raza sectorului 5 al Municipiului București.

  • Hotărârea nr. 33/30.03.2017 privind aprobarea Strategiei pentru "Regenerare Urbană Ferentari" -"RUF".

  • Anexa 1 Hotărârea nr. 33/30.03.2017

  • Hotărârea nr. 32/30.03.2017 privind solicitarea împuternicirii Consiliului Local Sector 5 București de către Consiliul General al Municipiului București privind majorarea cu 500% a impozitului pe clădiri și pentru teren, pentru clădirile și terenurile neîngrijite, situate în intravilanul Sectorului 5.

  • Hotărârea nr. 31/30.03.2017 privind constituirea unei comisii de negociere pentru achiziționarea terenului situat în București, str. Dumbrava Nouă nr.14 (fostă str. Moș Ajun), sector 5.

  • Hotărârea nr. 30/30.03.2017 privind solicitarea împuternicirii Consiliului Local Sector 5 București de către Consiliul General al Municipiului București privind achiziționarea terenului situat în București, str. Dumbrava Nouă nr.14 (fostă str. Moș Ajun), sector 5.

  • Hotărârea nr. 29/14.03.2017 privind aprobarea contului anual de execuție al bugetului Sectorului 5 pe anul 2016.

  • Hotărârea nr. 28/14.03.2017 și Anexa nr. 1, privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare al aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 5.

  • Hotărârea nr. 27/14.03.2017 privind modificarea sediului social al S.C. Amenajare Edilitară și Salubrizare S.A.

  • Hotărârea nr. 26/14.03.2017 privind aprobarea participării  Sectorului 5 al Municipiului București la sesiunea de proiecte din cadrul CP4/2017, cu proiectul  " S.I.C.A.M 5 – Standarde și Instrumente ale Calității în Activitatea de Management în Sectorul 5"

  • Hotărârea nr. 25/14.03.2017 privind solicitarea împuternicirii exprese a Consiliului General al Municipiului București în vederea înființării, de către Sectorul 5 al Municipiului București, a unei societăți comerciale specializate de pază.

  • Hotărârea nr. 24/14.03.2017 privind solicitarea schimbării destinației dispensarului pentru adulți și copii din strada Prelungirea Ferentari, nr.90-92, Sector 5.

  • Hotărârea nr. 23/14.03.2017 privind solicitarea schimbării destinației imobilului din Strada Bacău nr.1, Corpul B, Școala Gimnazială Petrache Poenaru.

  • Hotărârea nr. 22/14.03.2017 privind aprobarea modalității de realizare a dreptului la transport al persoanelor cu handicap locomotor domiciliate pe raza Sectorului 5 al Municipiului București.

  • Hotărârea nr. 21/28.02.2017 privind aprobarea  tipului de suport alimentar acordat în cadrul Programului pilot de acordare a unui suport alimentar pentru preșcolarii și elevii din 50 de unități de învățământ preuniversitar de stat.

  • Hotărârea nr. 20/28.02.2017  privind exercitarea calității de ordonator de credite de către Școala Gimnazială nr.144.

  • Hotărârea nr. 19/28.02.2017 privind modificarea H.C.L.S.5 nr.09/31.01.2017 privind aprobarea rețelei școlare a unităților de învățământ preuniversitar de stat și particulare cu personalitate juridică din sectorul 5, al Municipiului București pentru anul școlar 2017-2018.

  • Hotărârea nr. 18/28.02.2017 privind modificarea H.C.L.S.5 nr.11/25.03.2016 privind aprobarea rețelei școlare a unităților de învățământ preuniversitar de stat și particulare cu personalitate juridică din sectorul 5, al Municipiului București pentru anul școlar 2016-2017.

  • Hotărârea nr. 17/28.02.2017 și Anexă privind numirea consilierilor locali din cadrul Consiliului Local al Sectorului 5 în calitate de membri în comisiile pentru evaluarea și asigurarea calității educației din unitățile de învățământ preuniversitar de stat și particular din sectorul 5, începând cu anul școlar 2016-2017.

  • Hotărârea nr. 16/28.02.2017 și Anexă privind modificarea H.C.L.S.5  nr. 50/25.08.2016, privind numirea consilierilor locali din cadrul Consiliului Local al Sectorului 5 în calitate de membri în consiliile de administrație ale unităților de învățământ preuniversitar de stat și particular din sectorul 5, începând cu anul școlar 2016-2017.

  • Hotărârea nr. 15/28.02.2017 și Anexă privind stabilirea tipurilor de servicii acordate la domiciliul persoanelor vârstnice, prin intermediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului, a costului acestor servicii, precum și a cuantumului contribuției persoanelor vârstnice, beneficiare de servicii de îngrijire la domiciliu.

  • Hotărârea nr. 14/28.02.2017  privind aprobarea modificării Statului de funcții, Organigramei și Regulamentului de Organizare și Funcționare a D.G.A.S.P.C Sector 5 .

  • Anexa 1 Hotărârea nr. 14/28.02.2017

  • Anexa 2 Hotărârea nr. 14/28.02.2017

  • Anexa 3 Hotărârea nr. 14/28.02.2017

  • Hotărârea nr. 13/28.02.2017 și Anexa nr. 1 privind înființarea funcției de administrator public la nivelul Sectorului 5 și aprobarea criteriilor, procedurilor și  atribuțiilor specifice postului de administrator public al Sectorului 5.

  • Anexa 2 Hotărârea nr. 13/28.02.2017

  • Anexa 3 Hotărârea nr. 13/28.02.2017

  • Hotărârea nr. 12/28.02.2017 privind încetarea de drept a mandatului de consilier al doamnei Vasilescu Andreea

  • Hotărârea nr. 11/14.02.2017 privind propunerea de modificarea a destinației terenurilor și a surselor de finanțare a proiectelor prevăzute de HG nr. 1481/2008 și HG nr. 291/2011.

  • Hotărârea nr. 10/31.01.2017 privind modificarea componenței comisii care să negocieze condițiile închirierii unor spații cu destinația de sediu, situate pe raza Sectorului  5 al Municipiului București, constituită prin H.C.L. Sector 5 nr.92/30.09.2016.

  • Hotărârea nr. 9/31.01.2017 privind aprobarea rețelei școlare a unităților de învățământ preuniversitar de stat și particulare cu personalitate juridică din sectorul 5 al Municipiului București , pentru anul școlar 2017-2018.

  • Hotărârea nr. 8/31.01.2017 privind modificarea componenței Comisiei pentru Protecția Copilului Sector 5.

  • Hotărârea nr. 7/31.01.2017 privind aprobarea încheierii unui Act Adițional la Convenția de Colaborare între Consiliul Local Sector 5, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului  Sector 5 și Ansamblul Social Creștin-Măgurele privind furnizarea de servicii sociale persoanelor vârstnice rezidente pe raza sectorului 5.

  • Hotărârea nr. 6/31.01.2017 privind aprobarea încheierii unui Act Adițional la Convenția de Colaborare între Consiliul Local Sector 5, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului  Sector 5 și Fundația Crucea Alb-Galbenă  privind furnizarea de servicii de asistență  socio-medicală persoanelor vârstnice.

  • Hotărârea nr. 5/31.01.2017 privind aprobarea încheierii unui Act Adițional la Convenția de Colaborare între Consiliul Local Sector 5, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului  Sector 5 și Fundația Umanitară Agape privind furnizarea de servicii sociale persoanelor vârstnice.

  • Hotărârea nr. 4/31.01.2017 privind aprobarea Regulamentelor de Organizare și Funcționare a structurilor de tip rezidențial pentru copii/tineri, centrelor de zi, creșelor și serviciilor furnizate în comunitate aflate în structura Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului  Sector 5.

  • Anexa 1 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 2 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 3 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 4 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 5 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 6 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 7 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 8 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 9 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 10 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 11 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 12 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 13 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 14 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 15 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 16 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 17 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 18 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 19 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 20 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 21 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Hotărârea nr. 3/31.01.2017 privind alegerea d-lui Șuhan Valeriu Nicolae președinte de ședință al Consiliului Local Sector 5 pe o perioadă de cel mult 3 luni.

  • Hotărârea nr. 2/09.01.2017 și Anexa 2 privind modificarea Organigramei și a Statului de funcții ale aparatului de specialitate al PRIMARIEI SECTORULUI 5

  • Anexa 1 Hotărârea nr. 2/09.01.2017

  • Hotărârea nr. 1/09.01.2017 privind îndreptarea erorilor materiale a Anexei 2 a Hotărârii Consiliului Local Sector 5 nr.142/21.12.2016

  • Hotărârea nr. 153/30.12.2016

  • Hotărârea nr. 152/30.12.2016

  • Hotărârea nr. 151/30.12.2016

  • Hotărârea nr. 150/21.12.2016

  • Raport de specialitate Hotărârea nr. 150/21.12.2016

  • Hotărârea nr. 149/21.12.2016

  • Anexa Hotărârea nr. 149/21.12.2016

  • Raport de specialitate Hotărârea nr. 149/21.12.2016

  • Hotărârea nr. 148/21.12.2016

  • Anexa Hotărârea nr. 148/21.12.2016

  • Raport de specialitate Hotărârea nr. 148/21.12.2016

  • Hotărârea nr. 147/21.12.2016

  • Anexa Hotărârea nr. 147/21.12.2016

  • Raport de specialitate Hotărârea nr. 147/21.12.2016

  • Hotărârea nr. 146/21.12.2016

  • Raport de specialitate Hotărârea nr. 146/21.12.2016

  • Hotărârea nr. 145/21.12.2016

  • Raport de specialitate Hotărârea nr. 145/21.12.2016

  • Hotărârea nr. 144/21.12.2016

  • Anexa Hotărârea nr. 144/21.12.2016

  • Raport de specialitate Hotărârea nr. 144/21.12.2016

  • Hotărârea nr. 143/21.12.2016

  • Anexa Hotărârea nr. 143/21.12.2016

  • Raport de specialitate Hotărârea nr. 143/21.12.2016